Czy można skuteczniej zarządzać kategorią produktów leczniczych dla zwierząt w SKLEPIE ZOOLOGICZNYM?

 

Bayer Animal Health serdecznie zaprasza na webinarium „APTECZKA FUTRZAKA”!

Apteczka Futrzaka to kompleksowy projekt rewitalizacji przestrzeni handlowej dedykowanej zdrowiu zwierząt – innowacyjna adaptacja wzorcowych metod i narzędzi zarządzania kategorią w praktyce sprzedażowej.

Jego celem, obok optymalnej rearanżacji przestrzeni, jest zbudowanie świadomości sklepu zoologicznego jako miejsca właściwego do wyboru i zakupu podstawowych preparatów medycznych.

Webinarium - Jak wykorzystać preparaty medyczne do budowania wizerunku sklepu specjalistycznego? - poprowadzi Grzegorz Sierzputkowski, Managing Partner Y&R Labstor.

 

 

W jego ramach będzie można dowiedzieć się także o tym:

  • czym jest kategoria i czemu relaksacyjna muzyka oferowana jest w tej samej przestrzeni co pościel czy oświetlenie do sypialni?
  • czym są zimne i gorące miejsca w sklepie i czemu produkty medyczne dla zwierząt nie powinny być eksponowane w „strefie rozbiegowej”?
  • co oznacza pojęcie „multifacing” i w jaki sposób optymalizować alokację przestrzeni?
  • jakie są 4 platformy dla wzrostu kategorii produktów leczniczych dla zwierząt i w jaki sposób budować wizerunek sklepu specjalistycznego?

Sprzedaż detaliczna, podobnie jak inne wymiary globalnej rzeczywistości biznesowej, podlega obecnie gwałtownym przemianom.

Realia te powinny skłaniać nas do profesjonalizacji zarządzania biznesem, w tym także do nabywania nowych, praktycznych umiejętności ułatwiających budowanie silnej, konkurencyjnej pozycji rynkowej Serdecznie zapraszamy!

GDZIE:

http://edukacja.medivet.pl/Bayer#

KIEDY:

11 LUTY 2017

18:00 - 19:45 | Apteczka Futrzaka

 

UWAGA! LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!